Flash

Cauta in Foto-Magazin:
 


Aparitii editoriale


Expunerea
[click]  

Compozitia
[click]  

Lumina si iluminarea
[click]  

O varza fotogenica
[click]  

Bill Jay Confesiuni
fotografice
[click]  

 

 

Photokina 2014

In perioada 16 - 21 septembrie se va desfasura la Koln o noua editie a targului Photokina, dedicat fotografiei, videografiei si imaginii in general. Pentru promovarea acestei editii staff-ul Koelnmesse desfasoara o serie de conferinte de presa in lumea intreaga. Joi, 8 mai, s-a desfasurat la Budapesta, conferinta de presa pentru Photokina 2014, unde au fost invitati redactori din presa de specialitate din Europa de Est. Din partea organizatorilor au participat: Markus Oster, director Koelnmesse GmbH, Christian Muller-Rieker, director general al Asociatiei Industiilor fotografice si Michael Steiner, manager general comunicatii Koelnmesse GmbH.


Photokina_2014_1.jpg

Deschiderea conferintei de presa, Budapesta, 2014


Prezentarea d.lui Markus Oster, Director Management Koelnmesse


Stimate doamne si stimati domni,


In numele Societatii de targuri Koelnmesse doresc sa va urez un calduros bun venit la conferinta de presa din acest an cu ocazia Photokina 2014. Ma bucura foarte mult ca ati dat curs invitatiei de a va informa direct de la sursa despre noutatile si evolutiile actuale de la Photokina 2014.


Photokina_2014_2.jpg

Markus Oster, Budapesta, 2014


In acest an fotografia isi serbeaza jubileul de 175 de ani. De peste 60 de ani Photokina transforma metropola de pe Rin cu numele de Koln in mod regulat intr-o Mecca a tuturor fanilor imaginilor - si din ce in ce mai mult si a imaginii in miscare. Nu numai ca s-a impus fara echivoc ca cel mai mare targ de referinta din lume in domeniul fotografie si a imaginii, ci a castigat in acelasi timp pe parcursul istoriei sale constant in importanta. De multi ani Photokina reuneste intr-un singur loc toate lumile imaging-ului. Lumi ce pot fi atinse, traite si in care te poti cufunda. Lumi in care poate fi descoperita fascinatia pentru imaging. Aici sunt prezentate inovatii, precum si pot fi plasate in prim plan dezvoltarile tehnologice si tendintele care ne indica felul in care va arata viitorul. Ca nici o alta manifestare, ea reuneste industria, comertul, utilizatorii profesionali si consumatorii finali pasionati de fotografie. Si in centrul atentiei se afla intotdeauna: fascinatia si emotionalitatea imaginii. Astfel Photokina reprezinta de departe mai mult decat un simplu targ de tehnologie; este un eveniment pe care nu ar trebui sa il rateze nimeni dintre cei ce se ocupa de fotografie pe plan profesional sau personal. Insa aceasta se poate explica doar cu greu prin cuvinte. Asa ca haideti sa lasam imaginile sa vorbeasca de la sine.


Stimate doamne, stimati domni, dupa cum puteti vedea, Photokina este de departe mai mult decat prezentarea expozantilor individuali. Ea trateaza subiectul Imaging in plenitudinea sa si evidentiaza aspectul emotional pe care il are imaginea in societate. Dar este si cea mai importanta platforma de afaceri din domeniu. Cu aproximativ 185.000 de vizitatori din 166 de tari la ultima editie, targul de referinta din domeniul foto si imaging a inregistrat in 2012 o crestere clara a numarului vizitatorilor. Aproximativ 48 de procente au fost reprezentate de catre vizitatori de specialitate, dintre care 42 de procente au venit din afara tarii - si aici putem observa o crestere evidenta fata de manifestarea precedenta. (+7,5 %). Mai ales in ceea ce priveste comercianti de specialitate si specialisti in imaging din Asia (+16 %), America de Nord (+26 %) si Europa de Est (+40 %) Photokina a inregistrat un plus evident. Si pe langa aceasta, Photokina 2012 a fost din punct de vedere al mediatizarii cu participarea a peste 6.000 de jurnalisti din 73 de tari cel mai important eveniment de anvergura din domeniu. Aproximativ 22.000 de mentionari internationale in presa, pe internet, la radio si la televizor au ajuns la peste 200 de milioane de oameni din intreaga lume. Caracterul international care este din nou in crestere, precum si deschiderea intensiva de comenzi comerciale subliniaza importanta Photokina ca si piata comerciala de varf din domeniu.


Dar haideti sa vorbim despre Photokina din acest an, care se va desfasura de pe 16 pana pe 21 septembrie la Koln. Inca de pe acum ne putem bucura de un rezultat partial foarte pozitiv in ceea ce priveste inchirierile. Aproximativ 80% din suprafata este deja rezervata. Pentru Photokina 2014 luam din nou in calcul aproximativ 1.000 de companii expozante din circa 40 de tari. Pe langa produsele noi din toate domeniile de ofertare ale lumii de imaging, se vor numara printre temele de top ale targului inainte de toate ofertele din domeniul Action-Cams, filmarea cu camere foto, si interconectarea simpla a aparatelor intre ele si la internet.


In acest sens vom merge pe drumuri noi in ceea ce priveste abordarea publicului. Loiali motto-ului "Fotografia inseamna mai mult decat tehnica", cinci lumi tematice ofera targului o structura compacta si abordeaza mai evident decat pana acum aspectul emotional al fotografiei. In consecinta, camerele, obiectivele si echipamentul se regasesc in lumea tematica "capture your world", iar lumina, blitz-urile si stativele formeaza lumea tematica "light up your world". Ofertele care se refera la salvarea, conectarea si transferul imaginilor si informatiilor sunt incluse in "share your world". "Create your world" este lumea tematica care contine ofertele din domeniul introducerii, editarii si prelucrarii datelor. Toate ofertele si prestarile de servicii din domeniul de finishing, tiparire si prezentare se regasesc sub titlul "show your world".


Cat despre temele care reprezinta punctele centrale de interes la Photokina din acest an, in primul rand ar trebui mentionat in acest context "Movie". Fotografii devin din ce in ce mai des regizori. Functiile video avansate ale camerelor fac posibil acest lucru. Atat comportamentul la utilizare cat si sortimentele de produs din categoria functiilor de filmare ale camerelor si smartphone-urilor s-au dezvoltat de-a lungul timpului in domeniul de imaging intr-o absoluta piata in crestere.


Cu toate acestea anumite filmari video necesita in anumite situatii o alta manevrare fata de camerele DSLR sau DSLM optimizate pentru fotografiere. Aici s-a stabilit o industrie de accesorii foarte noua, care face filmarile profesionale mult mai confortabile. Photokina ofera cu "photokina movie" atat utilizatorilor de specialitate cat si celor privati nu numai o oferta cuprinzatoare de produse pentru inregistrarea filmelor din zonele de hardware, software si accesorii, ci prezinta si tot lantul de procese a filmatului pentru fotografi si videografi si le ofera vizitatorilor pe langa aceasta un program cadru valoros cu keynotespeaker-i, workshop-uri si experti in produse.


Action-Cam-uri, smartphone-uri si intrebarea referitoare la modul in care se pot conecta aparatele intre ele si la internet sunt alte puncte cheie tematice, care se vor afla in centrul atentiei la urmatorul photokina. Sunt teme care ofera tocmai oamenilor tineri din ziua de astazi un acces complet nou la fotografie. Niciodata pana acum nu s-a mai fotografiat atat de mult ca in ziua de astazi - si inca din copilarie. Multumita acestei dezvoltari industria de imaging nu trebuie sa isi faca griji legate de generatiile viitoare. Este totusi important sa trezim interesul acestei grupe tinta si pentru fotografia "de calitate". Pentru a obtine acest lucru am dezvoltat suprafata speciala "photokina communities". Sub titlul "be mobile, be in action, be connected" aici am pregatit un program action si de scena palpitant pentru comunitatile interesate de fotografie, fotografi tineri si din ce in ce mai tineri, utilizatori de smartphone si activisti din domeniul Outdoor.


Photokina communities devine astfel punctul de intalnire central pentru entuziastii fotografiei si fanii Web. Este insa si o platforma de prezentare pentru retelele sociale, festivaluri de fotografie, asociatii, edituri, producatori de app-uri si ofertantii din domeniile in Trend fotografie Action si Connectivity. In centrul suprafetei se afla Community stage, cu un program variat compus din workshop-uri, shooting-uri foto, concursuri, prezentari si runde de discutii, precum si numeroase suprafete action atat in interior, cat si in exterior, care ne invita sa participam si sa filmam si noi.


Fotografiei cu smartphone i-am dedicat o oferta pe care am dezvoltat-o la Photokina 2014 impreuna cu Suite 48 Analytics. Suite48 Analytics este specializat in cercetare si sondaje de opinie in domeniul fotografiei mobile si organizeaza anual si cu foarte mare succes la San Francisco Mobile Photo Connect Conference. La Photokina va oferim impreuna cu partenerii nostri de cooperare o serie de prelegeri, workshop-uri si seminare, care abordeaza, "Fenomenul Smartphone" din cele mai diferite perspective.


Deschiderea va fi un "Mobile Photography News Announcements Roundup" la care vor fi prezentate cele mai recente noutati si tendinte de pe piata de smartphone. Pe care dintre cele peste 45.000 de aplicatii de fotografie ar trebui sa le cunoastem, pe care ar trebui sa le avem si cum pot fi acestea utilizate corect - acesta este subiectul prelegerilor de pe scena de la Photokina communities. Utilizatorului profesional i se adreseaza referate cu titlul "Integrating smartphone photography into yourprofessional photography life" (Integrarea fotografiei smartphone in viata fotografiei profesionale). Ele prezinta posibilitatile, dar si limitele capturii si prelucrarii imaginilor cu Smartphone-ul. Si cine vrea sa isi dezvolte propria aplicatie informatica isi poate rezerva un loc in workshop-ul "I want to develop a photo app - now what?" (Doresc sa dezvolt o aplicatie informatica foto - cum procedez?).


Photokina impune etaloane atunci cand este vorba despre tendinte noi in lumea imaginginii. In consecinta, o alta tema definitorie pentru targ o reprezinta intrebarea referitoare la ce fel de posibilitati pentru domeniu rezulta din noile tehnici 3D. Noi tehnici de capturare puse in legatura cu tehnici de tiparire noi si cu preturi din ce in ce mai corecte, precum si ecrane de inalta rezolutie fac posibila existenta unei dimensiuni complet noi de perspectiva asupra imaginilor si de pastrare imaginara a momentelor reale. Asadar, companiile ne arata la Photokina sisteme de camere noi cu tehnica de captura 3D, prezinta monitoarele perfecte pentru prezentarea acestor imagini si demonstreaza live cat de impresionant arata modelele cu cea mai noua tehnica 3D. Bineinteles ca nu poate lipsi in acest context Computer Generated Imaging, pe scurt CGI.


Acest lucru este valabil si pentru highlight-ul programului cadru, care se adreseaza in mod special industriei de optica la distanta: "Photokina weitblick". Este unul din punctele majore absolute in randul vizitatorilor de la Photokina si atrage atat vizitatori interesati in optica la distanta cat si fotografi profesionisti sau amatori. Ca motiv al weitblick se prezinta din nou diferite pasari de prada, printre care vulturi cu o deschidere a aripilor de pana la 2,30 m. Impresionantele pasari de prada si show- urile aviatice spectaculoase pot fi observate de la scena din imediata apropiere prin aparatele cu optica la distanta si astfel devin inca o data punctul central de atractie la Piazza - plasata central pe suprafata zonei de expozitie photokina. Echipata cu o actioncam, una din pasari va documenta momentul in care isi ia zborul imediat si live pe un ecran, realizand astfel imagini ce iti taie respiratia.


Astfel Photokina 2014 prezinta inca o data spectrul complet al pietii de imaging. Photokina este si ramane astfel singura manifestare din intreaga lumea care prezinta toate mijloacele media, tehnicile si pietele de imagine atat de cuprinzator si in toata diversitatea lor. Insa ea nu acopera numai spectrul complet al domeniului de imaging si foto. Spre deosebire de alte manifestari care se adreseaza numai unui anume grup tinta, Photokina se adreseaza, cu oferta ei, tuturor grupurilor tinta care se ocupa de domeniul imaginii - de la reprezentanti comerciali si profesionisti in imaging pina la amatori si utilizatori finali.


Utilizatorilor profesionisti li se adreseaza in mod special si "Photokina professionals Forum". Din punct de vedere tematic punctul de interes central din acest an este: "Sa castigam mai multi bani cu fotografia si sa avem din ce in ce mai mult succes!" Referenti de top pe plan international si national prezinta live cele mai importante tendinte din domeniile de marketing, comercializare proprie, cultura imaginii, drepturi asupra imaginii, tehnologie, strategii de succes precum si concepte de finantare si investitii. Si cine vrea sa stie cum abordeaza alti colegi provocarile, poate urmari acest lucru pe scena in cadrul mai multor intreceri Live-Contests. Pe parcursul targului, pe scena concureaza mereu fotografi unul cu celalalt si pozeaza un obiect prestabilit intr-un exercitiu live in fata colegilor profesionisti.


Photokina_2014_4.jpg

Michael Steiner, Budapesta, 2014


Pentru comertul de specialitate international in domeniile foto si imaging, Photokina este cel mai semnificativ targ al anului. Pentru acest public tinta important Photokina a pregatit si in acest an oferte cuprinzatoare. De la ticketshop-ul online pentru inregistrarea rapida si simpla, si oferte de calatorie pana la GfK Market Briefings cu informatii actuale de fond in ceea ce priveste dezvoltarea globala a pietii: vizitatorul activ in comertul de specialitate se poate baza si in 2014 in mod absolut pe standardele de informatii si service ale photokina, standarde despre care se stie ca sunt la inaltime. Pe langa aceasta, International Buyers Lounge-ul le ofera comerciantilor de specialitate din intreaga lume baza optima pentru o vizita eficienta a targului. Pe parcursul intregii perioade a targului, comerciantii de specialitate gasesc aici constant informatii actualizate, se pot pregati pentru discutii ce vor urma si cu sustinerea echipei de specialitate a targului pot programa intalniri si li se pot intermedia legaturi cu parteneri de discutie. Este deschisa zilnic de la ora 9 pana la ora 19, deci intotdeauna cu o ora inainte de deschiderea, respectiv cu o ora dupa inchiderea targului. In plus, prin online matchmaking comerciantii de specialitate pot lua contactul cu companii in avans, inainte de Photokina si isi pot programa si mai bine intalnirile.


Stimate doamne si stimati domni, dupa cum am spus de la inceput, in centrul atentiei acestei manifestari se afla fascinatia dintotdeauna a imaginii. Acest lucru se va simti peste tot din nou si in 2014, in numeroase expozitii de mare valoare din toate pavilioanele. De la documentele foto, fotodesign si jurnalism fotografic pana la arta fotografica, numeroase expozitii de imagini vor plasa din nou in centrul interesului international "produsul final" creativ al industriei de imaging.


Dar nu numai in pavilioanele expozitiei va fi omniprezenta tema fotografiei. Pentru ca intreg Koln-ul se afla in luna septembrie dedicata Photokina "sub semnul imaginii". Cu actiunea noastra "Photokina - Koln fotografiaza!" vom trezi in acest an pentru cea de a patra oara interesul a noi grupe tinta pentru mediul reprezentat de imagine in afara complexului expozitional si vom oferi tuturor cetatenilor si vizitatorilor orasului ocazia de a se ocupa de fotografie activ si creativ. In cooperare cu companii din Koln si institutii le acordam tuturor entuziastilor fotografiei un program variat cu o oferta cuprinzatoare de workshop-uri, shooting-uri foto si expozitii. Sper ca veti gasi timpul necesar sa vizitati cateva dintre aceste evenimente demne de vazut. Va promit ca se merita, la fel cum se merita si vizita la Photokina 2014.


Pentru ca ne-am bucura foarte mult de venirea dumneavoastra, dorim sa va oferim acum cateva informatii suplimentare despre locatia orasului Koln si despre posibilitatile de sosire. Vizitatori de specialitate si parteneri comerciali pot rezerva confortabil sosirea si cazarea in prealabil online pe Koelnmesse. Datorita legaturilor optime cu drumurile europene si aeroporturilor Koln/Bonn, Dusseldorf si Frankfurt, sosirea la Koln decurge repede si fara probleme. Cele aproximativ 75 de hoteluri partenere garanteaza capacitate hoteliera suficienta. Bineinteles ca va stau la dispozitie oricand, dumneavoastra si tuturor celor care vor sa vina la Photokina la Koln si colegii de la fata locului cu sfaturi si fapte.


In acest sens ma voi bucura sa va reintalnesc din nou in septembrie la Photokina la Koln.
Va multumesc pentru atentie.


Declaratia d.lui Christian Muller-Rieker, director general al Asociatiei Industriei Foto


Stimate doamne si stimati domni,


Photokina 2014 isi deschide, peste mai putin de 5 luni, portile si pot sa va spun ca Photokina va va entuziasma inca o data din punct de vedere al domeniului media - si datorita sustinerii dumneavoastra - sa deschidem un drum si sa plasam in centrul interesului la nivel international domeniul foto si de imaging cu inovatiile sale si multitudinea fatetelor sale. Photokina 2014 va oferi astfel reinnoit tuturor participantilor din piata o orientare clara pentru dezvoltarea viitoare a domeniului nostru si va prezenta modele de afaceri noi, precum si produse si prestari de servicii deschizatoare de drumuri din domeniile foto, video si comunicarea prin imagini. Toti marii jucatori din piata sunt reprezentati la Photokina 2014, iar la acestia se vor adauga numerosi noi expozanti, pe care avem bucuria de a-i intampina pentru prima oara la Photokina 2014. Aceasta subliniaza inca odata importanta Photokina ca targ de referinta din domeniul nostru.


Photokina_2014_3.jpg

Christian Muller-Rieker, Budapesta, 2014


Datorita celor trei teme centrale "Connectivity", "Video" si "Prestari de servicii din domeniul foto si video" Photokina castiga noi expozanti si bransa noastra se extinde din ce in ce mai mult. Viata noastra de fiecare zi nu mai poate fi conceputa fara foto si imaging. Cu totii cunoasteti forta imaginilor, care sunt pline de emotionalie si pe are le poate intelege oricine, in ciuda barierelor lingvistice, in lumea noastra globalizata.


Industria noastra de camere - bineinteles ca aceasta se afla in centrul explicatiilor mele, deoarece fara aparate de inregistrare nu am avea aceasta minunata lume a imaginilor in care traim - trebuie sa se confrunte la momentul actual cu schimbarile din piata.


Acestea rezulta dintr-un comportament de consumator in schimbare, efecte de saturatie si o lupta acerba pentru pret la toate categoriile de produse, dar si dintr-o serie de alti factori, care nu pot fi neglijati in evaluarea pietii totale. Piata de desfacere a camerelor la nivel mondial s-a aflat timp de multi ani la inaltime. Cea mai mare contributie la acest lucru au avut-o camerele compacte, care aveau o durata de utilizare medie de trei ani la nivel casnic.


Odata cu dezvoltarea tehnologiei camerelor in sensul unei calitati a imaginii cat se poate de inalte si in contextul in care smartphone-urile au patruns din ce in ce mai mult pe piata, s-au modificat si dorintele consumatorilor si prin aceasta si volumul de piata al aparatelor de inregistrare a imaginilor.


Daca ne uitam la segmentul camerelor observam de la un timp o cerere in crestere in ceea ce priveste modelele performante, cum ar fi camerele cu reflex de oglinda si camerele sistem compacte cu obiective interschimbabile sau camerele compacte performante cu echipament profesional - si aceasta tendinta va continua sigur si pe viitor.


Deoarece aceste categorii de produse prezinta totusi o perioada de utilizare in mod evident mai lunga - care se plaseaza la momentul actual la cinci ani in medie - piata de desfacere la nivel mondial este in descrestere din punct de vedere cantitativ - totusi relativ stabila ca si valoare. Cererea crescuta de smartphone-uri are bineinteles o influenta asupra pietii camerelor. Sunt afectate de aceasta in primul rand modelele de camere compacte performante cu echipare redusa, deoarece aici se poate observa un proces de substitutie. In acest context ni se permite intrebarea, daca aceasta situatie nu ar fi aparut oricum si daca nu a fost decat accelerata prin smartphone-uri?


Noi nu vedem insa smartphone-urile ca o concurenta, ci, datorita numeroaselor lor proprietati, o sursa de inspiratie pentru proiectantii de camere si ofertantii de prestari servicii pentru foto si video. Haideti sa ne gandim numai la tehnologia WiFi, care este solicitata de multi utilizatori si care devine astfel un standard la aproape toate camerele actuale.


Smartphone-uri si tablete PC, si aici nu va povestesc nimic nou, sunt, printre altele, si un mijloc util pentru fotografi atunci cand vine vorba de comanda camerei sau transferul de imagini, si astfel ajungem - dupa cum am mentionat de la inceput - din nou la unul dintre subiectele centrale a Photokina 2014 respectiv Conectivitate. In plus, la evaluarea pietii totale nu trebuie sa uitam de conditiile cadru economice tensionate din anumite regiunii care afecteaza, bineinteles, mai mult sau mai putin toate domeniile. Aici putem insa constata ca domeniul foto si imaging este afectat intr-o masura in mod evident mai mica decat alte piete orientate catre tehnica. Acest fapt evidentiaza, inca o data, cat de atrasi sunt consumatori de inovatiile domeniului de foto si imaging si ne reaminteste ca nu avem dreptul sa fim nemultumiti din cauza evolutiilor momentane.


Numarul aparatelor de inregistrare este si va fi si in continuare pe viitor in crestere datorita smartphone-urilor. Noi ne gandim numai in ultimii 5 ani la peste 8 miliarde de aparate de inregistrare in toata lumea. O mare parte dintre ceste aparate de inregistrare sunt smartphone-uri, iar cererea constanta pentru aceste aparate este responsabila pentru scaderea pietii de desfacere a Feature-Phones.


Smartphones-urile sunt "Camerele-intotdeauna la indemana" a timpurilor noastre - asa ceva nu are precedent in istoria de 175 de ani a fotografiei. Niciodata pana acum nu s-a mai fotografiat atat de mult ca astazi si multe dintre imaginile din toata lumea nu ar exista daca nu am avea smartphone-uri.


Photokina_2014_5.jpg

Discutii pe marginea materialelor prezentate


Dar trebuie sa fim atenti ca, in acest context, fotografia sa nu genereze in perceptia utilizatorilor doar o simpla compilatie de imagini ce poate fi interschimbate. Fotografia este un proces de conceptie si poza are pentru individ o valoare mare, care nu ar trebui sa se piarda. Se estimeaza ca, la nivel mondial, in fiecare secunda se fac 250.000 fotografii si tendinta este in crestere. Aceasta cifra este mai mult decat impresionanta si se reflecta bineinteles si pe portalele de socializare, cum ar fi Flickr, Pinterest, Facebook, Instagram s.a.m.d.


Un alt efect pozitiv al smartphone-urilor este faptul ca niciodata, ca pana acum, nu s-au mai confruntat si s-au lasat fascinati atatia oameni de subiectul foto si video. Aceasta inseamna ca multi utilizatori doresc sa abordeze mai profund fotografia si sa se foloseasca de posibilitatile variate ale unei camere digitale.


Aceasta este o provocare de care domeniul nostru trebuie sa se ocupe mai intens pe viitor. Noi trebuie sa ajungem la fotograful cu smartphone pentru a-i comunica diferentele si avantajele fotografiei cu aparate dedicate, precum si flexibilitatea, creativitatea si calitatea imaginii. Analizele arata ca suntem pe drumul cel bun si ca fotografii utilizatori de smartphone sunt potentiali clienti pentru aparate de inregistrare performante. Peste 20 de procente dintre utilizatorii de smartphone intentioneaza sa achizitioneze in urmatoarele 12 luni o camera performanta. Acest lucru are efecte pozitive de durata in toate domeniile, ca si in piata de accesorii si imagini.


In continuare analizele arata ca utilizatorii mizeaza pe camere foto dedicate atunci cand au planificat sa le utilizeze intr-un moment anume, cum ar fi de exemplu in concediu, la evenimente publice sau la evenimente de familie. Aici camera foto devine mijlocul cu posibilitatile multiple de influentare, optiuni de conceptie a imaginii si cu o calitate a imaginii motivanta si fiabila. Aceasta idee este exprimata si intr-un sondaj referitor la motivele principale pentru achizitionarea unei camere, un rol important jucand: calitatea imaginii, efectele speciale si posibilitatile efectuarii de setari manuale.


Pentru anul 2014 pornim de la ideea ca piata de desfacere a camerelor va fi in continuare in descrestere din cauza cererii mai scazute de camere compacte cu dotari modeste din punct de vedere tehnic. Pentru camerele performante estimam, in continuare, o crestere a cererii. Stim ca Japonia are rolul de deschizator de drumuri in ceea ce priveste comportamentul consumatorului, iar tendinte se vor generaliza si in alte tari.


Cea mai importanta misiune a noastra pentru viitor - si aici apelam la toti participanti din piata - va fi sa il informam pe utilizator despre inovatiile tehnice si posibilitatile in crestere datorate varietatii subiectului fotografie precum si a subiectului Conectivitate, pentru a-i mentine, si in continuare, interesul treaz pentru lumea produselor noastre. Photokina, care are loc la fiecare doi ani la Koln, ca si World of Imaging aduce o contributie substantiala pentru ca prezinta amploarea sortimentului actual si permite o privire in viitor.


O lume a fotografiei si imaginilor este, de asemenea, de neinchipuit fara Photokina - care este la nivel mondial targul de referinta pentru domeniul nostru al fotografiei si imaginei.


Permiteti-mi, in incheiere, sa ma refer inca la un jubileu deosebit al domeniului nostru. In decursul existentei sale de 175 de ani ea s-a reinnoit, perfectionat si extins si in mod corespunzator a castigat in raza de actiune. Aceasta o vizualizam in actiunea asociatiei noastre "Der grose Photoglobus der Welt" (Cel mai mare glob de fotografie al lumii). Cu ocazia jubileului "175 Jahre Fotografie"( 175 de ani de fotografie) si a targului Photokina 2014 noi ne urmarim telul, de a face posibila efectuarea unei calatorii unice in timp prin istoria fotografiei cu ajutorul imaginilor trimise din toata lumea si care pot fi incarcate prin portalul www.photoglobus.de/en. Am ramane recunoscatori daca ne-ati sprijini cu rapoartele dumneavoastra in initiativa noastra. In documentatia dumneavoastra gasiti alte informatii despre aceasta actiune fara pereche la nivel mondial dar si despre jubileul nostru: 175 de ani de fotografie cu o privire orientata spre viitor.


Va multumesc pentru atentie si ma bucur sa va revad la Photokina 2014 in Koln.

 



Redactia Foto-Magazin.ro
mai, 2014

 


Reprezentanta Koelnmesse
Romania si Republica Moldova:
Roberta Moldoveanu
Str. Ion Baiesu nr. 6
077135, Mogosoaia
Mobil: +40 722 23.82.14
Tel./Fax +40 31 409.41.76
roberta.moldoveanu@koelnmesse.ro
info@koelnmesse.ro
www.koelnmesse.ro

Bookmark and Share

Lasa un comentariu:

nume*:
Nu sunt permise decat mesaje cu continut relevant si in tema cu subiectul articolului.
NOTA: Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

e-mail (nu va fi facut public)*:

website (fara http://):

comentariu*:

trimite


Aveti un articol interesant? Il asteptam pe adresa office@foto-magazin.ro. Redactia evalueaza articolele primite si premiaza cel mai bun articol publicat in luna precedenta cu suma de 50 RON.
Ultimele 5 subiecte din forum care au primit raspunsuri:

Pagini interesante
pentru fotografi »

   de Ancuta
   ieri, la ora 12:53
Izvorul luminii »
   de elerum
   acum 3 zile, la ora 09:34
Adobe CC »
   de Dorian
   acum 4 zile, la ora 14:14
Leica pregateste
ceva »

   de montecarlo
   acum 8 zile, la ora 20:05
Sony pregateste
ceva »

   de Dorian
   acum 8 zile, la ora 11:40

Pana acum, cei 9631 de utilizatori au scris 127226 mesaje.

 

 


Site-ul include cookie-uri. Detalii aici

Politica de confidentialitate